top of page
公屋_Website_4.jpg

香港公屋記事

香港公屋記事

20211124港文化港連結2021公屋生活文化華富邨wwk-0371.jpg
20211124港文化港連結2021公屋生活文化華富邨wwk-05257.jpg
 

 

「老公行船通常一行就三四個月, 靠老公寄錢返嚟。有一次喺滙豐銀行拎老公寄返嚟嘅錢,𡥼住個仔,咁就畀個男人追住搶錢,之後就一路走一路嗌,好彩有個師奶咁啱聽到我嗌,出嚟幫手,好彩都冇事,最後買返啲生果多謝返個師奶。」

馮太,彩虹邨街坊
P1150229.jpg

「前幾年由古洞啲村屋搬入嚟,第一次上樓住,對比起以前,環境就嘈啲囉。……另外條邨嘅廁所水,有時沖完會回流。屋企人住喺同一幢比我哋高十層,一樣有咁嘅問題。我本身都唔為意。……投訴完好似好啲,之後佢哋話有幾種方法幫我整,……但最後都冇整,都唔知要搞幾耐,可能有排搞。」

莊先生,寶石湖邨街坊
P1150187.jpg
P1190661.jpg
P1190610.jpg

 

「細細個住太和邨,一有時間,就落去下面間麥當勞個遊樂場玩。佢嗰度有繩網、瀡滑梯嗰啲,因為免費入場,所以成日都會落去同人玩。不過一讀到中學嗰時就冇再去,依家啲設施都唔同晒,冇以前咁好玩囉。」

鄭先生,太和邨舊街坊

IMG_2625.jpg
P1190776.jpg

 

「邨以前有個好出名嘅傻佬,佢留到啲鬚好長,最鍾意喺邨入面唔同地方不斷來回行嚟行去,細個喺麥當勞食嘢見佢喺入面圍住啲枱行咗十幾廿個圈,近呢十幾年佢好似好返好多,又剃咗啲鬚。」

陳小姐,博康邨街坊

P1190453.jpg

 

「細個有一次同住樓上個小朋友玩,突然想學人玩野餐,所以就去拎人哋門口啲地氈當野餐墊,周圍搵啲大塊嘅地氈,點知唔小心拎埋人哋對鞋,搵唔返係邊一戶,所以就掉咗對鞋落街。」

 

「以前未起廣福邨之前,近吐露港一帶有唔少漁民住喺水上棚屋,後尾填海,佢哋有啲漁民就搬咗入廣福,有時佢哋結婚都會跟返水上人啲儀式,聽到佢哋喺樓下又唱歌又跳舞。」

郭小姐,廣福邨街坊

DSC_1749.jpg

婦女穿上傳統服飾跳著「陸上行舟」。(攝於2013年大埔天后寶誕祈褔巡遊)

P1200033.jpg
P1200048.jpg

 

「重建咗好耐,我嗰時就住喺三十二座,即係依家龍泰樓個位,住嗰時都未分黃大仙上下邨。當時徙置大廈嘅租金都係十蚊一個月,中間個位就係啲公共廁所、水喉咁。但係我嗰幢兩邊嘅頭尾單位就好唔同,室內空間大好多,有梗房、騎樓同廚廁,好似啲獨立屋咁,但租金就要四十五蚊一個月。所以嗰時都稱佢哋幾戶做『有錢佬』。」

鍾先生,昔日黃大仙徙置區住戶

IMG_2668.jpg
P1010417.jpg

 

「我同我最好嘅朋友既係鄰居又係同學:最初喺恆月樓間幼稚園一齊讀書,一直到小學、中學、大學都係同學,由細到大都會約埋喺樓下一齊返學,有時放學唔想咁早返屋企就會喺樓下公園玩或者涼亭傾心事……同佢仲親過自己個妹呀,屋企人都當佢係自己人咁,成日叫佢上嚟飲湯食飯,仲好過對我。」

余小姐,恆安邨街坊

WK1_0358.jpg
WK1_0390.jpg
 

 

「天水圍開發初期,好多學校搬咗入去,每朝由元朗入天水圍嘅輕鐵都塞滿人,起碼要等三班車先上到。個月台又係企滿人,我見過有學生喺月台畀人迫到跌咗落路軌,佢爬返起身然後行返去行人過路處,又再繼續上返月台等車。我哋細個個書包好重,月台又多人,沿住月台邊行,真係撞一下都畀個書包墜咗落去。迫成咁點上車呀,我就醒目呢,梗係反方向搭回頭車啦,仲有位坐添呀!」

伍小姐,天慈邨街坊

羅先生,沙角邨街坊

「個冬菇亭變晒啦,同禾輋嗰個同一命運。佢要裝修,搞到靚靚仔仔,又唔再畀餐廳行啲枱櫈出嚟,都冇咗以前冬菇亭嗰種味道。嗰時有間任飲任食嘅打邊爐,應該無咩區內人唔識。以前一大班朋友聚會就會去幫襯,貪佢好平,又坐得多人。……仲有一間糖水舖都會成班Friend一齊去食宵夜。其實諗返起冬菇亭啲嘢食唔係話特別好食,但真係有種氣氛,夜晚又可以聚下腳傾計。」
PC121029.jpg

(攝於2010年,圖片由羅先生提供)

IMG_2686.jpg
bottom of page